Doa Yang Bagus Untuk Wanita

 Assalammualaikum Salam Ceria

DOA YANG BAGUS UNTUK WANITA


Wanita Yang Mengalami Masalah Dalaman 

- Fibroid

- Cyst

- Masalah Luka Dalaman Akibat Keguguran

- Cancer Rahim

- Cancer Payudara

- Nak Cantik Dalaman


AMALKAN SURAH  AN-NAHLU  AYAT -69




Doa yang bagus untuk wanita, Bab yang paling wanita suka di sayangi , di hargai, apabila apabila mengunakan doa berdoa, ini salah satu tips  doa yang alet pernah amalkan.

Alhamdulillah dengan berkat doa dan amalan syukur alhamdulillah satu-persatu Allah swt makbulkan segala hajat dan doa , bersama usaha.


TIPS DOA ;  ''Teruskan berdoa kerana sebahagian doa boleh menembusi takdir. Tanda doa kita di makbulkan adalah apabila hati dan mulut kita mengulang-ulang doa yang sama''


Di sebalik kelemahan seorang wanita, itu ada kekuatan dahsyat yang mampu menembus langgit ' kekuatan itu adalah DOA.


DOA MENDAPAT JODOH YANG SOLEH

- Ada kepercayaan di kalangan muslim bahawa surah al-haj ayat 1-27 jika di amalkan insyaallah dengan kepercayaan ayat surah al-haj memudahkan jodoh mendapat suami yang soleh dan bertanggungjawab



DOA DAPAT REDHA SUAMI

- Jika yang sudah bersuami si isteri perlu minta redha suami untuk dapat keberkatan suami dan automatik dapat redha Allah swt, doa cepat mustajab jika kita minta redha suami. contoh ; restu suami kita kasi keluar atau pun redha suami untuk kita keluar mencari rezeki dengan mudah.



DOA MUKA BERSERI

- Boleh membaca surah yusuf ayat-4 selepas solat baca 7x, insyaallah ayat pengasih ini bukan saja untuk suami isteri, tapi mereka yang ingin di pandang hormat dan wajah nampak berseri.


DOA PEMBUKA REZEKI

- Ya Allah  aku memohon perlindungan dengan nama mu dari kemiskinan dan kekafiran , dari keselamatan dunia akhirat, dari anasir yang tidak baik, dari kesedihan dan tidak tenang, dari kesakitan dan penyakit kronik.

DOA ANAK-ANAK

- Perkongsian dari ustazah asma harun ; ALLAH YA HAFIZ, YA MUHAIMIN , Allah maha menjaga , yang maha mengawasi, Ya Allah ya hafiz , ya muhaimin ( pelihara dan jagalah anak ku)



DOA HILANG MALAS

- Aku berlindung kepada mu dari kelemahan, rasa malas, rasa takut ,kejelekan di waktu tua , dan aku berlindung dari seksa kubur dan api neraka



DOA UNTUK IBU BAPA

- Doa ibu bapa juga mustajab untuk mendoakan anak, dan anak juga mendoakan setiap hari untuk ibu bapa nya , dia adalah anak yang soleh , anak di sayangi oleh Allah dan anak ini yang selalu menbaca doa ibu bapa juga dapat keberkatan dari ibu bapa dunia akhirat.




Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 



#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shakleebatumudajalanipoh

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah



love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


SET SEMBUH SHAKLEE ( KENCING MANIS)

TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu