Tips Kurus Dengan Cepat Tanpa Stress

TIPS KURUS DENGAN CEPAT TANPA STRESS


Bila bercerita tentang kurus ni, ada yang stress  atau putus asa dengan cara nak kurus.


GAMBAR SEKADAR HIASAN

Pengalaman alet pernah kurus sebelum ini 48kg - 50kg sewaktu umur alet 32. sekarang berat 58kg berbanding 2023 , umur alet 35 berat 63kg.




Agak stress sebelum ini pikir kan macam mana nak turun kan berat badan  kurus dengan cepat dan mudah, dengan keadaan tak confident bila tak dapat pakai size s.



Perasaan Tidak Confident 


Bila berat badan naik mula la muka pun  jadi tembam , jerawat bertambah , kulit mudah kusam, perut buncit.Ini la salah satu punca stress yang susah nak kurus dengan cepat. Bila kita mudah stress.


Salah Satu Tips Kurus Dengan Cepat Alet Nak Share.


1- Diet Suku Separuh

diet suku separuh ini yang dapat kite nikmati makanan kesukaan kite dengan kuantiti yang sikit dan enjoy tanpa stress


2- Cut Sugar

Yes memang susah nak cut sugar lagi lagi kita ini yang dah terlalu biasa dengan sarapan tinggi calori dan gula.Untuk permulaan minum air lemon panas setiap apa sahaja yang kite nak minum, lemon ni tinggi acid yang dapat bakar lemak di dalam organ dengan baik,


3- Bersenam 1 Hari Sebanyak 30 minit

Boleh berjoging setempat, buat senaman ringan yang mampu kite buat.setiap hari buat insyaallah dah biasa mesti mudah untuk buat setiap hari.


4- Diet berpuasa 

Salah satu tips diet berpuasa ini bukan  saja untuk kurus dengan cepat malah untuk kesihatan jangka masa yang panjang untuk badan kita, di situ kita akan cut sugar dan berlajar untuk hilang kan nafsu makan yang berlebihan


5- Kurangkan Air Yang Berlebihan

Air yang berlebihan juga susah untuk kurus dengan cepat. terdapat kaedah untuk kurangkan berat air dalam tubuh, salah satu tips kurus dengan cepat. kopi adalah salah satu minuman yang dikenali mengandungi kandungan kafein. kafein boleh membantu bakar lemak dan menghilangkan lebihan air dalam badan juga dapat kurus dengan cepat dan ramping.


VITAMIN SELAMAT BERKESAN
SAYA PENGEDAR SHAKLEE SAH
WHATSAPP 018 3739492


6- Pengambilan Vitamin Untuk Bakar Lemak


Ramai yang tidak tahu tentang pengambilan vitamin bukan saja untuk kesihatan kulit malah untuk kesihatan bakar lemak dalam organ, ramai yang tidak tahu,orang kurus selalunya tiada lemak berbanding orang yang badan berisi tetapi orang kurus selalu nya yang ada lemak di dalam organ. setiap di dalam organ kite mengandungi lemak.


* Dengan pengambilan vitamin juga dapat membantu bakar lemak dan memberikan tenaga pada organ kita semasa kita bersenam.pastikan vitamin yang di ambil itu selamat dan berkesan, pastikan yang ada RND.


* Salah satu vitamin yang boleh di ambil untuk bakar lemak yang berlebihan, pastikan omega guard shaklee, omega 3, minyak ikan yang berkualiti bantu bakar lemak ,kurus dengan cepat.



VITAMIN SELAMAT DAN BERKESAN 
BAKAR LEMAK DENGAN CEPAT


*Juga vitamin lecithin shaklee bantu untuk pecah lemak dalam proses penghadaman.sumber lecithin dari kacang soya juga bantu organ hati berfungsi dengan lebih baik dan juga dapat turun kan paras kolestrol yang tinggi.


Akhir sekali nak kurus dengan cepat jauhi la dengan perasaan selalu stress ,harus positif, berfikiran baik dan yakin anda boleh kurus dengan cepat jika berdisiplin


Jika anda dapat mengikuti dengan baik 6 tips petua ini,maka anda akan dapat melihat kesan dan hasil yang seperti di harapkan.


Tips kurus dengan cepat ini bukan sahaja berkesan untuk diamalkan, malah selamat kepada tubuh badan anda.


Menu Diet Tanpa Bosan 

i love food


Makanan diet tanpa bosan yang boleh kita mencuba adalah diet keto yang memerlukan brokoli / cheese / telur /hotdog /salad /avocado. bahan ini agak mahal sikit berbanding makanan biasa yang kite makan, tapi diet keto calori nya sangat rendah 


Gambar Sekadar Hiasan

NIKMATI LAH MAKANAN DENGAN PENGAMBILAN YANG SIHAT TANPA RISAU.


MAKANAN DAN VITAMIN BAKAR LEMAK


Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 

#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


JEMPUT FOLLOW ALET :)


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


ALET BERSAMA MASTER SHAKLEE 
BERMINAT DENGAN SET KURUS SHAKLEE
WHATSAPP ALET 018 3739492


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.






Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu