Testimoni Shaklee Saya

Hi Assalammualaikum 


Bila cerita pasal testimoni shaklee ini alet sangat teruja dan tidak sabar nak share pengalaman alet sendiri, nak tahu kenapa? Semesti nya bila cerita pasal shaklee ini selalu nya shaklee popular dengan vitamin yang selamat dan berkesan ini.

TESTIMONI DIRI SENDIRI


Dengan berpengalaman lebih 10 tahun makan vitamin shaklee ini alet sudah di istiharkan menjadi testimoni shaklee yang sangat best effect nya.


Salah satu vitamin shaklee yang menjadi kesukaan alet first sekali ESP SOY PROTEIN / ALFALFA COMPLEX /VITAMIN C & B-COMPLEX  sebenarnya banyak lagi kesukaan vitamin shaklee yang alet suka dalam semua produk vitamin shaklee.Tapi ini salah satu vitamin yang pernah alet dapat effect dan sampai sekarang alet konsisten.

Kenapa ESP SOY PROTEIN ?

Pengalaman alet bila seorang pesakit gastrik ini sakit dia tak boleh buat bincang , salah satu punca sakit gastrik ini, lambat makan, angin banyak dalam  badan ,makan makanan pedas.Gastrik adalah di sebab kan luka pada dinding perut dan usus.


Gastrik berpunca daripada usus yang tidak sihat, bila makan makanan tidak sihat bakteria baik akan mati dan pembukaan usus akan luka. Bila sel usus banyak rosak bakteria jahat mula serang usus sampai lah di bahagian perut.





Untuk pengetahuan , esp soy protein adalah sumber protein yang di hasilkan dari kacang soya NON GMO , kacang soya sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkali dapat meneutralkan keasidan di dalam perut yang dirembeskan oleh kelenjar perut.

Yang dapat membantu menyembuhkan luka dalaman, membina sel sihat, dan dapat repair sel kulit untuk kasi kulit lebih nampak sihat dan cantik (set cantik shaklee)



Dalam pengalaman alet bila gastrik ini teramat sakit bila gastrik tu sampai , jujur alet cakap esp soy protein dan alfalfa compleks shaklee sangat membantu alet hilangkan sakit gastrik dalam masa 15-20 minit. Sampai sekarang alet memang yakin bahawa esp dan alfalfa sangat bantu alet dan atasi masalah gastrik.

Kesihatan utama yang perlu kita jaga kebih penting iaitu SEL. Sebab dalam badan kita ada beribu-ribu sel , so makanan sel adalah protein.





ALFALFA COMPLEX 

Yang boleh alet share tentang alfalfa complex ini yang masih tidak tahu, alfalfa shaklee ini dulu ibu kepada produk shaklee. Alfalfa sejenis tumbuhan yang berkhasiat, mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 meter ke bawah membolehkan menyerap lebih banyak nutrien dari tanah.



Tumbuhan ini kaya dengan nutrien dan mineral termasuk kalsium , fosforus, zat besi , magnesium , klorofil , bioflavonoid, mineral surih dan vitamin.

Manfaat Nutrien Hebat Semula Jadi 

- mengurangkan alahan 

- meneutralkan asid dalam badan

- membuang toksik

- bertindak seperti kacip fatimah

- detox darah (cuci darah kotor)

- membuang angin dalam badan 

- dapat menguruskan badan (diet)

- bantu masalah penghadaman

- bantu masalah kencing tidak lawas

- bantu hilang bau mulut dan badan

- bantu masalah keputihan dan gatal faraj

- pengalak susu badan  


Selain itu dapat bantu alet untuk buang angin dalam badan dengan cepat dengan cara detox dalaman alet dengan alfalfa, selain alet massage badan untuk buang angin , pengambilan vitamin alfalfa complex shaklee ini sangat membantu, punca angin dalam badan sebenarnya berpunca dari usus kita yang bermasalah , so dengan vitamin alfalfa ini dapat bantu untuk detox usus tanpa sakit perut.

PROMO LAST MONTH MEI 2023


My The Best Vitamin Shaklee Iaitu B-COMPLEX

Bila doctor kata gigi sudah berlubang tapi tidak perlu cabut gigi! ha itu la yang di kata oleh doctor gigi pada alet ketika itu. Sangat teruja ok, sebenarnya alet teman saja kawan pergi klinik gigi untuk cuci gigi, so alet bosan-bosan check la juga gigi walau pun tidak sakit.

Bila check doctor cakap gigi alet berlobang tapi tidak sakit langsung sebab setiap hari amal kan b-complex 2 biji setiap pagi dan 2 biji setiap malam. B-complex shaklee ini untuk kesihatan saraf, saraf gusi sihat la membuat kan alet tidak perlu untuk cabut gigi dan hanya tampal sahaja. 



Doctor tu sendiri terkejut , dan alet sendiri cakap yang alet amalkan b-complex setiap hari yang ada semua vitamin B, kelebihan vitamin B-complek shaklee ;

- bantu tukar gula kepada tenaga

- anti- stress / tahan sakit

- mengurangkan migraine/ kekejangan otot

- mencantikan kulit ,cantikkan kuku dan rambut

- acid folic untuk ibu hamil 

- mencegah anemia (tekanan darah rendah ).








Vitamin C SHAKLEE

Kesihatan dan kecantikan itu sangat penting lagi-lagi untuk kaum wanita yang ingin nampak cantik dari dalaman dan luaran. vitamin shaklee yang dapat alet share testimony kali ini, dari alet sendiri dan adik alet.

Sesuai untuk siapa yang selalu demam ,selsema / jerawat / resdung yang kronik, senang saja nak tahu kita kekurangan vitamin c dalam badan ;

- wajah lebih tua dari usia

- kulit kering bersisik

- tapak kaki keras / kasar

- luka lambat sembuh

- gusi berdarah

- mudah mendapat ulser

- sakit sendi

- tanda lebam pada badan

- mudah stress


setiap tablet sustained release vita-c shaklee memberi 500mg bersamaan kita makan ;

yang jimat 6 bulan penggunaan 1 botol vita-c shaklee

PROMO BULAN INI JUN 2023

Akhir sekali yang alet nak share, kesihatan itu sangat la mahal berbanding duit yang banyak tapi sakit di usia tua, kita semua layak enjoy dengan duit yang kita cari di waktu usia muda, pergi bercuti , mudah untuk beribadah, kulit nampak lebih muda, enjoy dengan pemakanan. 


Salah satu tips yang boleh kita amalkan doa untuk kita kekal sihat tenaga dan hilang rasa malas perbanyakan berselawat , selawat ke atas Nabi Muhammad saw ,zikir yang kita akan dapat syafaat diakhirat kelak.juga salah satu amalan yang tidak siapa pun boleh tuntut.



Alet jatuh cinta dengan shaklee bukan sebab duit tapi sebab produk , semua bisnes kita buat pasti ada untung runcit atau rebate.alet anggap itu satu bonus tapi alet lebih suka produk shaklee itu sendiri. 


Tanpa impian kita takkan berjaya so sentiasa upgrade impian kita



PENGEDAR SHAKLEE KL 


ADA DUIT MUNGKIN BOLEH BUAT BANYAK BENDA , NAMUN JOM LETAKKAN KESIHATAN YANG UTAMA







Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah

JOM JOIN BISNES TANPA MODAL


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.




 





















Comments

Popular posts from this blog

Open House

Cash Rebate - Dapat Makan Vitamin Percuma