Testimoni Pesakit Kencing Manis

 Pesakit Kencing Manis Sangat Degil

Assalammualaikum salam ceria

Bila cerita tentang penjaga pesakit kencing manis ini , salah satunya, testimoni pesakit kencing manis kita nak menghadapi keluhan dan merunggut pesakit di sebabkan tidak boleh hidup tanpa gula. Gula seperti dadah di dalam badan pesakit.Kalau tidak dapat gula.


Salah satu nya, alet yang seseorang penjaga pesakit kencing manis iaitu ayah alet sendiri, pesakit selalu nya cepat marah / degil / bila lambat makan. penyelesaian nya, alet akan bagi ayah alet ambil protein shake shaklee yang cukup vitamin , fiber ,mineral , supaya dia cepat kenyang dan menstabilkan gula dalam darah.



Alet ingat lagi dulu , alet selalu bawak ayah untuk checkup di hospital tuanku mizan, alhamdulilah bila buat kerja sendiri dapat jaga ayah sambil buat kerja online dengan team shaklee, itu sebabnya alet suka buat bisnes, masa tidak terkejar-kejar.


Testimoni vitamin yang alet penah share dan bagi ayah makan setiap hari iaitu;

routine protein ayah 


ESP SOY PROTEIN SHAKLEE

- yang dapat bantu untuk sembuh luka dalaman dengan membina otot  dan sel baru pada kulit yang rosak. juga memberikan tenaga , menstabilkan gula dalam darah pada pesakit kencing manis




B-COMPLEX

- Yang cukup semua 8 jenis vitamin B yang badan kita perlukan, dengan pengambilan b-complex yang dapat bantu pesakit kencing manis gula bertukar kepada tenaga. Sangat penting vitamin B untuk pesakit kencing manis salah satu tnya untuk kesihatan saraf, tahan sakit ,memberi ketenangan juga elak stress.




OMEGA GUARD

- Dapat mengawal kolestrol tinggi , juga dapat memelihara penyakit sakit jantung atau ke arah strok. sangat sesuai pesakit kencing manis , pesakit prostat dan manyak lagi.Pengambilan omega 3 dapat melancar kan saluran darah yang tersumbat. Juga salah satu nya penjagaan sakit sendi dan masalah alahan sakit kulit pada kulit pesakit.




VITA-LEA 

- Dengan kelengkapan 28 vitamin  dan mineral yang penting untuk tubuh badan pesakit kencing manis,bantu melegakan simptom kencing manis seperti keletihan , masalah rabun ,kebas-kebas dan memberi tenaga segera.



ZINC COMPLEX

- Membantu untuk pengeluaran insulin , sembuh luka dalaman dengan cepat , menyokong fungsi imun yang sihat dan membantu mengelakkan virus daripada bertambah.



GLA COMPLEX

- Dapat menghalang komplikasi kencing manis , dapat merendah kan gula dalam darah,meringankan kebas dan kesakitan yang di sebab kan gula dalam darah yang tidak normal. sejenis vitamin yang solf gel mudah telan untuk ayah alet, dan ada vitamin E yang elok untuk kulit yang rosak dan luka.


Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 

testimoni hanya 5 bulan


Walau pun doctor cakap luka di atas ini mengambil masa 1 tahun untuk sembuh, dengan pengambilan vitamin di atas yang alet share ini dengan izin Allah swt luka ayah alet  sembuh selama 5 bulan saja, sangat menajubkan. Alhamdulillah 

#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah



love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229

alet love so much ESP SOY PROTEIN


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.







Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu