Percutian Shaklee Penghargaan Shaklee Untuk Kami


 Assalammualaikum Salam Ceria

Pergi bercuti sambil berkerja pun ada ,atau pergi bercuti sambil senang lenang. Tapi kalau bercuti sambil buat urusan kerja tak best juga, Hilang feel tu.Alangkah baik nya kalau pergi bercuti dengan geng satu kepala , pada masa yang sama dapat layanan istimewa dan ekclusif 5 star.

Kalau nak tahu , percutian shaklee merupakan percutian mewah ekclusif dan percuma. sharing alet hari ini untuk memberi tahu betapa mewahnya shaklee taja team shaklee pada tahun lepas 2022 , shaklee bawa semua leader yang cukup point ke swizerland.

Walau pun alet belum cukup point untuk join team tahun lepas insyaallah , alet yakin suatu hari nanti mesti alet dapat join juga seperti mereka, doa kan alet ye kawan-kawan, amin.




PERCUTIAN SHAKLEE

Untuk leader yang bangunkan bisnes shaklee dapat berpeluang untuk menikmati percutian percuma dari company shaklee yang layak, terdapat dua kategori trip percuma shaklee iaitu;

Regional trip dan International trip

Regional trip melibatkan percutian ke negara-negara jiran atau asean.

Manakala International trip pula adalah percutian ke negara selain daripada negara asean. Untuk international trip para leader yang beragama islam boleh menukarkannya dengan um

burgenstock switzerland hotel

CONTOH PERCUTIAN MEWAH SHAKLEE

pada tahun lepas 2022 sangat mewah 5-6 star di swizerland walau pun leader-leader yang share penginapan mereka sangat la mewah dan ekclusif. Hotel yang bernilai RM2000 satu malam shaklee taja , best bukan.


burgenstock switzerland hotel


LEADER SHAKLEE YANG BERKELAYAKAN 

Jika leader yang berkelayakan intertional trip mereka boleh  bawa pasangan , anak-anak, atau pun ibu bapa. Semasa percutian qualifier akan di bekalkan luggage serta keperluan pakaian panas sekiranya sewaktu trip itu melibatkan destinasi ke negara yang mengalami musim sejuk.




MAKAN MINUM MEWAH DAN HALAL

Bab makan pun sangat sangat best, kerana setiap pengurusan shaklee akan menyediakan makanan mahal dan halal khas untuk delegasi dari malaysia.Yang alet tahu leader ledear shaklee share, shaklee tempah khas tempat breakfast yang ekclusif ini , tiada sebarang pelancong atau customer lain yang boleh breakfast di situ sewaktu leader shaklee ada. Best kan?


Percutian yang shaklee bawa 9 hari 7 malam, switzerland antara syurga negara antaranya keindahan alamnya yang sejuk , kehijauwan. Satu lagi jika hendak kesana kita perlukan bajet yang besar sebab mata wang nya sangat la mahal.


tempat menarik shaklee bawa jalan-jalan



PERCUTIAN BUKAN KALENG-KALENG

Semua leader di bekalkan wang saku sebanyak 200chf dengan bernilai RM1000. WOW sangat kan? dah la semua nya di taja pastu bagi pulak duit belanja, best kan? pastu shaklee bawa jalan-jalan tempat yang menjadi tumpuan pelancong seperti di bawah.


tempat yang menarik switzerland



shaklee bawa naik bot catamaran  mahal di switzerland



Berpeluang menaiki bot mewah yang berharga chf 59.20 bersamaan 1 orang RM 228.25sen.  Seronok bukan shaklee bawa leader pergi trip mewah ini. Kan best pergi dengan orang tersayang siap honeymoon lagi.


PERCUTIAN SHAKLEE SYURGA MEMBELI-BELAH

Sudah pasti kalau pergi bercuti ke luar negara memang tak salah kalau tak grab barang-barang branded yang murah seperti pakaian , handbag, kasut dan pingan mangkuk yang murah-murah.

GAMBAR SEKADAR HIASAN


Paling ketara bila musim sejuk ke, baju sejuk semua memang murah sangat-sangat.Pakaian branded yang dekat butik malaysia yang beratus-ratus boleh dapat dengan nilai dua angka dollar saja di luar negara contoh US nilai memang boleh mabuk shopping


ALET DAN ANDA JUGA BERPELUANG 

Mula dengan pendaftaran sebagai ahli shaklee, boleh hubungi alet more info, alet sedia membantu. Kemudian jalan kan bisnes yang menjanjikan pulangan setimpal dengan usaha, insyaallah alet dan team leader akan bantu kalian yang nak income unlimited income shaklee bagi bonus setiap bulan dengan leader berpengalaman lebih 25 tahun.


Team alet insyaallah akan membantu anda sama-sama bukan saja income malah percutian mewah shaklee sediakan setiap tahun untuk leader-leader yang cukup point.


KENAPA SHAKLEE ?

Bagi alet bisnes ini kita kena binat bukan paksaan, seperti alet sendiri. Alet suka bisnes shaklee ini sebab first produk nya, sangat minat dengan bab kesihatan, bila dah jatuh cinta dengan produk dan ada effect produk itu sendiri dalam badan alet, time tu la kalau nak dapat kan percutian shaklee mewah itu, insyaallah boleh dapat.


CARI LA BISNES YANG MENDATANGKAN INCOME TANPDA STRESS DAN ADA MANFAAT UNTUK BANTU ORANG SIHAT DAN TAMBAH INCOME BULANAN UNTUK BANTU FAMILY.


Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 

AGENT SHAKLEE SAH KUALA LUMPUR


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah



love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


PROMO JULAI 2023 OMEGA GUARD SHAKLEE


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.







Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu