Kerja Dari Rumah

 Assalammualaikum Salam sejahtera

Kerja Dari Rumah Pun Berpontensi Menjana Pendapatan Lumayan





Kerja dari rumah ini harus la berdisiplin , bila berdisiplin akan lebih focus dan menjadi tugas seharian kita setiap hari. Biasa la kita la bos dan  kita la kuli, betul kan? 

Bisnes Shaklee Kerja Dari Rumah Tanpa Modal

Betul ke bisnes shaklee ini tanpa modal? Yes betul. Kenapa alet cakap macam tu? Sebab hanya pendaftaran ahli shaklee RM 35 kita sudah layak menjadi ahli shaklee dan dapat beli setiap produk potongan 25%. 



 
TAK PERLU KELUARKAN MODAL UNTUK STOK

Setiap produk shaklee yang kita beli untuk diri sendiri atau untuk customer hanya membuat order melalui online atau pergi ke branch shaklee yang tersedia di setiap dalam negeri. 

Yup! Tanpa modal. Hanya dengan menjadi ahli shaklee yang berdaftar di bawah alet. Anda layak untuk membuat bisnes shaklee hari ini. Anda boleh terus collect untung runcit dan dapat bonus shaklee.



Bagi yang dah berdaftar dengan orang lain semasa membaca entri ini, anda boleh cari siapa yang anda daftarkan diri dengan nya, kalau tidak jumpa juga setelah bertungkus lumus mencari , inform alet.Mungkin kelayakkan anda expired dan mati. Anda boleh terus hubungi alet 018-3739492 Insyaallah alet sedia membantu.




SYSTEM DROPSHIP

Untuk hantar order pelangan , tidak perlu keluar rumah. Cukup hanya hantarkan daripada dalam sistem shaklee. Customer order dan letakkan order di dalam  sistem. Shaklee akan uruskan 100% proses penghantaran kepada pelanggan kalian. Tugas anda hanya duduk di depan laptop atau hanya di hujung jari handphone anda sendiri, untuk teruskan order pelanggan key in dalam sistem

UNTUNG RUNCIT 

Untung runcit setiap produk shaklee yang kalian berjaya jual ialah sebanyak 25% Ia jumlah yang sangat besar, alet kasi contoh ; sebotol sustained release Vita-C Plus Shaklee memberi keuntungan kepada kalian sebanyak RM 23.00 Jika jual 1 botol, kalau 10 botol ? RM 230.00 jumlah yang sangat besar dan banyak.





KOMISEN  KEUNTUNGAN BONUS TINGGI

Bukan itu saja, selain keuntungan untung runcit yang tinggi, komisen keuntungan yang di beri oleh shaklee kepada kalian adalah besar. setiap 1 item terjual mempunyai unit value  (UV) yang tersendiri, dan minimum bonus yang di bayar ialah sebanyak RM 25.00. Maksimum , boleh mencecah  sehingga 5-6 angka sebulan. 




Semuanya bergantung kepada sejauh mana hasil jualan masing-masing, lebih besar jualan lebih tinggi komisen.


SYARAT MUDAH 

Kalian boleh menikmati pelbagai tawaran eksklusif sebagai ahli orang lain tak akan dapat. Salah satu nya ialah mengakses sepenuhnya laman web shaklee tanpa batasan. dari pada laman web tersebut juga kalian akan menguruskan order kepada pelangan.


SALAH SATU PRODUK SHAKLEE 




SYARIKAT KUKUH 

Shaklee corporation telah bertapak di dunia selama 100 tahun, ia sebuah syarikat yang kukuh dan telah memberikan ruang dan peluang jutaan rakyat dunia menikpmati hasil peniagaan dan kerjaya seumur hidup.



SEMUA HANYA DARI RUMAH

Bagi yang mementingkan anak / suami / family sistem kekeluargaan. Bisnes shaklee kerja dari rumah dapat membantu tambah income family,  juga salah satu dapat luangkan masa bersama suami dan family. Tidak perlu keluar rumah untuk bekerja , masih boleh jaga anak / masak / kemas rumah dalam masa yang sama dapat menikmati income serupa seperti mereka yang makan gaji.







PRODUK TERKENAL MUDAH JUAL

Shaklee adalah produk vitamin yang tidak asing lagi dalam kalangan rakyat malaysia. sangat mudah untuk di jual kerana ramai sudah mengenali produk vitamin shaklee, jadi ia adalah sebuah bonus untuk kalian.





Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


TESTIMONY DIRI SENDIRI
VITAMIN C  DAN ESP SOY PROTEIN


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail



SELAMAT BERAMAL








































Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu