Renewal Mudah Dengan Shaklee

Renewal Mudah Dengan Shaklee


Nak beli barang tiba tiba keahlian id shaklee saya tamat  tempoh alamak !!



PRODUK SHAKLEE LEBIH 100 TAHUN DI DUNIA



Hi Assalammualaikum salam sejahtera


Ha jangan terkejut jangan serabut  sekarang shaklee mudah kan kita semua yang jadi ahli dan yang baru nak reqister ahli shaklee, nak renewal mudah dengan shaklee hanya buat pembelian satu barang saja dah boleh di aktif kan balik keahlian id shaklee.

vitaman untuk jantung / tenaga / kesihatan otak


Apa itu id shaklee ? id shaklee bila kita dah reqister dalam sistem shaklee kita akan dapat no id dalam 7 number. Dan id ini juga yang boleh kita guna setiap pembelian barang shaklee di branch atau di on9.


Zaman dulu nak join ahli shaklee kena bayar pendaftaran dan kena reqister di kaunter shaklee dengan pembayaran RM65. Tapi sekarang sangat mudah hanyak beli barang promo yang shaklee sediakan auto member dan auto free pos. Mudah bukan.


KEAHLIAN BARU FREE SAHAJA



Actually alet ini bekas staff shaklee dulu di empire subang , alet yang jaga bahagian untuk reqister ahli baru ini. So nak bandingkan yuran dulu dengan yuran sekarang, yuran sekarang jauh lagi mudah dan murah. Dulu bayaran RM 65 sekarang RM35. 




Jika anda membuat pembelian di branch shaklee , boleh maklumkan terus di kaunter pembayaran dan keahlian anda.automatik akan di perbaharui. Jika membuat pembelian di dalam on9 sebelum ke page pembayaran anda perlu tick di kotak yang menyatakan anda nak buat membership renewal tersebut.

promo mei 2023



Bila dah jadi member keahlian shaklee, sangat mudah untuk kita dapat pembelian yang promo dan murah.Anda juga berpeluang untuk mendapat cash rebate dan juga boleh join bisnes shaklee yang tanpa modal tanpa stress dan tanpa keluar pos barang.Bisnes vitamin yang makan beratus tahun di dunia dan company yang besar malah kukuh sampai ke hari ini.


promo mei 2023



BEST SANGAT KE JOIN BISNES SHAKLEE INI?


1- Yuran serendah RM35 @ PERCUMA

2- Tak wajib beli dulu atau pegang stok

3- Untung runcit instant

4- Trip mewah ke luar negara & umrah percuma

5- Payslip bonus shaklee laku di bank tempatan

6- Harga produk sama rata tak kira pangkat atau rank

7- Bisnes yang boleh di warisi keluarga

8- Bukan sistem HEADHUNTING



ANTARA PRODUK SHAKLEE THE BEST 2023



Haa jika masih yang belum faham , tak apa. yang nak reqister keahlian atau nak buat pembelian masih keliru, tidak ada masalah boleh cari saya alet ismail tekan link di bawah whatsapp atau follow di media sosial yang di sediakan di bawah.



Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


AGENT SHAKLEE YANG SAH KUALA LUMPUR



TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.




 



Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu