Cash Rebate - Dapat Makan Vitamin Percuma

Cash Rebate Shaklee Sambil Dapat Makan Vitamin Percuma



Cash rebate bila dapat makan vitamin percuma ini siapa tak suka kan, lagi lagi kaum wanita yang suka shopping lepas tu dapat free. Tak kisah la dapat barang free ke atau duit.


Seperti pada bulan ini shaklee menyediakan promo yang best jimat dan berbaloi. Bila dapat cash rebate shaklee sediakan. Nak dapat cash rebate ini senang je . Yang penting kita sudah jadi ahli dengan pembelian barang yang promo tak kisah la barang apa, skin care ke, vitamin ke, pencuci ke. janji cukup point boleh join untuk dapat cash rebate.


Tak rugi shopping barang shaklee ini, vitamin yang sangat jimat dan berkesan , insyaallah la mampu milik sebab produk vitamin shaklee murah dan setiap bulan shaklee menyediakan promo so ni la masa nya alet grab untuk makan vitamin setiap hari bersama suami dan family.


promo mei 2023


Salah satu promo yang best dan jimat berbaloi yang boleh share pada orang sekeliling dan promo ni hanya tinggal 6 hari saja lagi tau lepas ni harga back to normal, dan setiap pembeli dan setiap barang shaklee semua nya ada point.




Point uv yang dapat kita faham di sini untuk mendapat kan cash rebate ini dengan pembelian 150 uv dengan pembelian RM480 dah boleh dapat bonus RM 24. Tapi kalau rasa kita nak pilih mana satu bonus yang kita mahu kan. Ada cara nya, 




Ini contoh promo pada bulan mei 2023. Setiap produk shaklee ada UV, contoh vitamin baik untuk kanak kanak dan dewasa ni sangat murah dan mampu milik dan effect nya best selamat berkesan. Contoh  hero kiddo 33 uv  dan alfalfa complex 13 uv.


Promo bulan ini siapa buat pembelian akan dapat free member tanpa bayar membership RM 35 seumur hidup.


PROMO MEI 2023



Promo di atas sangat la murah berbanding harga asal. Memang tak rugi untuk dapat kan promo ini siap free membership dan setiap botol jimat berbulan bulan. Ini juga salah satu promo yang dapat cash rebate.


Ini juga salah satu vitamin kesukaan alet b-complex yang ada semua vitamin B, salah satu effect yang best pada alet b-complex ini kuat kan saraf gigi alet, memberikan tenaga jika terlebih makan gula.alet memang perlukan tenaga yang cukup untuk bantu ayah alet yang kurang sihat.


Salah satu produk shaklee yang alet nak share vitamin ayah alet selalu amal kan, sakit (kencing manis) ESP soy protein / b-complex / vitamin C / zinc plus / omega guard shaklee antara vitamin yang cepat sembuh luka dalaman dan menstabil kan gula dalam darah.


Dari situ alet teruja dengan bisnes shaklee bukan saja dengan produk malah duit @ income bonus setiap bulan, cukup point uv juga atau group boleh dapat car bonus, boleh beli kereta idaman shaklee bayar kan, janji cukup point.


Bisnes shaklee ini ramai yang suri rumah join untuk bantu  income suami dan family. Bisnes tanpa pegang stock, tanpa modal , tanpa stress. Nak uruskan pos semua nya shaklee yang pos kan,  kita hanya buat order on9 atau pergi branch shaklee untuk buat order.tanpa keluar rumah. Tapi macam alet bila ada promo macam SET RAHMAH RM 99 sangat la murah dan vitamin shaklee yang viral ini alet akan extra kan stock kat rumah,untuk memudahkan last minit customer jiran atau kawan kawan yang nak vitamin yang ready stock. maklum la ada semut ada la gula kan.


Mula mula memang pening tapi bila belajar dan banyak tanya upline yang lebih berpengalaman dalam bisnes shaklee ini income team learder alet 5-6 angka, insyaallah akan mudah dan alet akan juga upgrade ilmu.Tampa impian kita takkan berjaya betul? so sentiasa upgrade impian kita.


Insyaallah jika bisnes  ini yang terbaik untuk kita Allah swt akan bantu seiring dengan doa dan niat kita untuk dapat kan cash rebate bila buat bisnes sambal makan vitamin shaklee.Ada duit mungkin boleh buat banyak benda.Namun letak kan kesihatan yang utama.



Jika anda yang ingin untuk dapat kan cash rebate & dapat makan vitamin percuma boleh whatsapp alet link di bawah.


Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229



SAYA AGENT SHAKLEE YANG SAH KL


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.
















Comments

Popular posts from this blog

Open House

Testimoni Shaklee Saya