Open House

Assalammualaikum dan salam aidilfitri



Tahun ini 2023 dapat raya bersama  pasangan dan family mertua , syukur alhamdulilah rezeki tahun ini. beraya di kuala lumpur saja. Memandangkan family bertua semua berkumpul di rumah mertua area kuala lumpur.



gambar raya 2023



Hari raya open house bukan bermakna pesta makan saja, malah salah satu pesta siraturahim, salah satu siraturahim yang paling bermakna untuk alet tahun ini. Dapat mengenali adik beradik ipar ,family adik beradik mertua dan sepupu belah suami.



Menu Hari Raya Open House


Salah satu menu yang wajib ada bila hari raya open house yang di tunggu tunggu oleh tetamu. Boleh di kata kan semua tetamu akan rasa masakan ini setiap makanan open house.
alet memang suka masak selain buat blog atau maketing shaklee di sisoal media.


Menu Raya Wajib Ada Lontong


Beraya di mana saja akan ada juga menu di atas ini, menu yang sangat simple dan semua orang suka, menu yang wajib ada bila beraya di johor.Makanan kesukaan orang johor, walau pun alet bukan orang johor malah kampung di kedah.salah satu menu kesukaan alet bila beraya.


Tahun ini dapat beraya bersama family mertua, dan dapat kenal saudaramara , maklum la tahun ini tahun baru alet berkahwin dan dapat kenali saudaramara mertua



Gambar Raya Open House


Alhamdulilah bersyukur dapat family mertua yang baik , yang terima alet dengan baik dalam family mertua. Saudaramara yang ramah, baik.Malah bila bersembang rupa rupa nya pangkat alet dengan mereka makcik ( anak saudara) walau pun umur kami nak dekat sebaya.


Rupa nya raya tahun ini alet dapat kenal lebih ramai saudaramara / kawan kawan suami , sitaturahim tu lebih baik bila dapat mengenali mereka ketika adanya Hari Raya Open House.


Menu Bihun Sup



Hari raya open house macam macam menu kalau kita beraya ke rumah jiran / kawan kawan / saudaramara dan orang cakap  siraturahim juga bila kita beraya membuatkan kita dapat kenali ahli family dan rakan rakan yang lama tidak berjumpa juga salah satu rezeki kita dapat berkumpul.


Gambar Ziarah Saudaramara Family Mertua



Salah satu bila alet join bisnes shaklee ini, team alet selalu ajar bab agama / jaga siraturahim / berbuat baik dengan orang sekeliling/ hormat menghormati orang lebih tua dari kita, dalam hidup ini kena wujudkan keluarga sakinah mawaddah warrahmah, rezeki akan melimpah dengan rahmatnya. Bila dapat ikut beraya bersama family mertua tu rasa lebih rapat dan lebih akrab.Bila beraya tu alet akan pastikan kami semua bila hari raya open house tu mesti wajib ambil gambar untuk kenangan.


Gambar Raya 2023


Syukur alhamdulilah di kelilingi orang orang yang baik baik, yang hargai kita dalam hubungan siraturahim syukur alhamdulilah, alet bersyukur sangat sangat tahun ini lagi meriah dan lagi ramai rakan rakan yang alet baru kenal , maklum la baru kahwin kan. 


Gambar Raya


Gambar yang akan menjadikan kenangan bagi kita, setiap manusia semua akan membuatkan kenangan manis. Umur kita semua semakin berusia. Ada juga kenangan bila simpan untuk setiap tahun. Walau pun tahun ini ayah alet tidak berapa sihat , nak beraya tu mesti ingat ayah yang masih sakit di rumah, setiap ujian bersama rahmat Allah swt.



Duit Raya Jangan Lupa



Kenangan bila beraya mesti ramai yang nak duit raya, lagi lagi kanak kanak,mesti kena sediakan awal awal untuk pergi beraya, duit raya juga salah satu sedekah yang dapat kita share rezeki kita setiap tahun untuk saudaramara. Dan salah satu yang alet berlajar dari family mertua dan en suami,bukan saja kanak kanak dapat duit raya, malah ziarah ke rumah makcik makcik dan nenek juga kami dapat share rezeki dapat duit raya,.



Mood Raya Open House


Okey raya raya juga / kena sentiasa beringat jangan terlalu membazir, jangan lupa pergi beraya ke rumah saudaramara bawa sesuatu buah tangan, kuih raya ke, dapat membuat kan tuan rumah gembira dengan kehadiran kita dan sentiasa ingat pada kita.Bila kita buat orang gembira juga salah satu rezeki untuk kita


Vitamin Shaklee Untuk Kesihatan


Akhir sekalian raya tu jangan lupa ambil vitamin omega guard shaklee yang tinggi minyak ikan bukan lemak ikan untuk menstabilkan bacaan kolestrol dalaman kita dengan baik.Maklum la makanan raya ini kebanyakkan nya tinggi gula / tinggi lemak yang dapat penyakit jika kita tidak kawal pemakanan kita dan jangan lupa bersenam juga ye.



Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 



Alet Pengedar Shaklee Yang Sah KL
0183739492



TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.



Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Cash Rebate - Dapat Makan Vitamin Percuma