Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia

Bisnes Online Shaklee  Terbaik Di Malaysia

JUM BERBISNES SHAKLEE DENGAN ALET
018-3739492


Bermula jatuh cinta dengan shaklee ini, bila alet bekerja dengan company shaklee. Sebelum ni tak pernah makan vitamin, dan tak tahu tentang kebaikan vitamin untuk dalam badan.


Bila bekerja dengan company shaklee , setiap staff akan dapat rasa semua vitamin shaklee di dalam pantry. First produk yang alet makan iaitu ESP soy protein , sebab alet ni ada gastrik. bila alet try  ESP ni gastrik bertambah ok alhamdullilah plus kulit nampak lebih sihat dari sebelum ini.


Bila nampak kesan yang luar biasa dalam badan alet dengan 
ESP ini terus alet consistand makan setiap hari. Zaman alet berkerja dengan company shaklee ,masa itu alet buat part time untuk lipat cek bonus untuk agent shaklee, bila alet nampak income setiap bulan mereka, alet betul betul terkejut 6 - 5 angka setiap bulan, hanya buat Bisnes Online dengan company shaklee.


Bermula la saat itu alet terus decide sertai Bisnes Online jadi ahli shaklee dengan bayaran pendaftaran dahulu rm75. Sekarang 2023 bayaran ahli member rm35 saja. Bila ada promo lagi best,beli SET PROMO terus automember. Beruntung sangat dan berbaloi.


Alet sangat enjoy bila join Bisnes Online ini.Setiap minggu ada kelas tentang kebaikan produk dan tentang kesihatan. Sambil makan produk sambil tu alet dapat share dan bantu family untuk makan vitamin penjagaan kesihatan menyeluruh.


Bisnes shaklee ni bisnes patuh syariah / tidak perlu simpan stock /tidak perlu pos barang / dapat untung runcit dan bonus setiap bulan. dapat car bonus (cukup point)  / dan trip percuma (jika cukup point).

JUM BERBISNES ONLINE YANG MUDAH DENGAN TEAM ALET



Join Bisnes Online shaklee ini akan dapat :

- Coaching dengan team yang berpengalaman lebih 25 tahun
- Bahan marketing di sediakan
- Free consultation produk dari pakar
- Module kelas channel produk
- Reward setiap bulan jika capai target


Berkat join shaklee dan dapat ilmu sertai Bisnes Online ini alet dapat bantu ramai orang yang sebelum ini tak pernah makan vitamin dan terus join shaklee ,ada yang berminat untuk join Bisnes Online dengan group alet. Bila mereka semua beli dan dapat effect daripada vitamin shaklee. Alhamdulillah syukur.


Semua golongan boleh makan produk shaklee dan semua golongan boleh sertai Bisnes Online shaklee. Yang penting perlu ada :

BISNES ONLINE YANG FLEXIBLE DI MANA SAHAJA


1-  hp @ mobile 

mudah untuk nak update info produk dan promo setiap bulan

2- Masa Fleksibel

mudah untuk susun waktu  mengikut target kite setiap bulan di mana sahaja

3- Sesuai untuk para suri rumah

tanpa modal, tanpa pegang stock, tanpa keluar rumah untuk pergi pos, malah company shaklee boleh pos kan.

4- side income untuk student & dropship

setiap student perlukan tenaga dan kulit sihat cantik. bila dapat effect diri sendiri bermula la shering setiap vitamin apa yang mereka makan. di situ la bermula nya pembelian secara Bisnes Online.


5- shaklee bukan MLM bukan sistem piramid

sistem piramid tidak adil dan sangat zalim, jika downline dapat hasil pembelian lebih banyak dari upline , mereka boleh rank up dari upline. jika point UV mereka lebih tinggi dari upline.

Purata pendapatan bulanan :

*Supervisor  - RM 1,500

*Senior supervisor RM 3,000

*Coordinator - RM 6,500

*Senior coordinator RM 12,500

*Key coordinator RM 20,000

*Senior key coordinator RM 30,000

*Master coordinator RM 50,000

Ada juga Master shaklee yang lebih 25 tahun pernah mencecah income 6angka setiap bulan dan paling tggi adalah 900k sebulan  , wow kan ?  alhamdulillah best kan join Bisnes Online shaklee ni tanpa stress. Produk shaklee dah lebih 100 tahun di dunia

Sebab itu ,produk shaklee dikenali oleh ramai pengguna ,produk yang sangat murah dan jimat berbulan bulan berbanding produk lain.contoh SET RAHMAH RM 99 SAHAJA yang ada 2 barang iaitu vitamin C + ESP soy protein. harga asal SET RAHMAH INI RM 290. jimat dan sangat berbaloi.

SEMUA INI ADA DI SHAKLEE 
JUM BISNES ONLINE DENGAN ALET
018-3739492


Jika anda semua tercari cari bisnes apa yang boleh mendatangkan income dan tanpa stress , ini la masa nya, alet nak ajak korang semua join bisnes online tanpa stress ni , yang penting enjoy . siap ada tips untuk team alet share cara menjemput rezeki yang mudah insyaallah , alet tak sabar nak share tips ni kepada team baru alet.

Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


JEMPUT FOLLOW ALET :)

ALET BERSAMA ESP PROTEIN PACKING BARU
018-3739492


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.



















































 

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu