Merdeka Promo 2023

 Assalammualaikum Salam Ceria 


TINGGAL 14 HARI SAJA LAGIII PROMO MERDEKA SHAKLEE...

Tahukah anda vitamin D adalah vitamin yang sangat diperlukan oleh tubuh dan sangat penting !?




Alet nak kasi tahu promo merdeka kali ini shaklee menyediakan promo yang sangat jimat dan berbaloi.

Yang ada vitamin D / C / ZINC  sesuai untuk siapa yang susah nak makan vitamin setiap hari walau pun vitamin ini sangat perlu dalam badan dan masih ambil endah tak endah tentang kepentingan vitamin setiap hari.

Yang Best sekali ,yang tidak suka makan vitamin pil boleh try hero kiddo yang cukup vitamin D/C/ ZINC yang badan kita perlu kan, nak tahu kenapa? 


SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR

Sebab dalam badan kita sangat perlukan vitamin D , kenapa ? masih ramai orang malaysia 70% kekurangan vitamin D dalam badan,cara untuk dapat kan vitamin D ini mudah jika kita keluar rumah dalam pukul 10 pagi,untuk dapatkan cahaya dari sinar uv untuk Vitamin D dengan matahari pada pukul 10 pagi. 

Tapi bila umur semakin meningkat badan kita susah nak menyerap vitamin D, dengan cara mudah untuk cukup kan vitamin D, hanya kunyah saja tanpa susah nak telan iaitu gummy yang sedap yang tinggi polifenol (hero kiddo).



Selalunya bila tak amlbil vitamin D , tulang kuat jee sihat je. Rupa-rupanya orang osteoporosis tak rasa pun, macam mana nak dapatkan makanan yang ada vitamin D? ikan/ cendawan /telur , tapi bila nak mengharapkan makanan memang tidak cukup badan kita perlukan vitamin D

Macam alet dan suami kadang-kadang tu mesti terlupa nak ambil vitamin multivitamin tapi dengan ada nya hero kiddo yang sedap membuatkan alet nak makan hari-hari dalam masa sama vitamin D /C / ZINC ada dalam hero kiddo



Sharing hari ini alet nak share tak rugi makan vitamin D atau multivitamin yang ada vitamin D, yang nak dapat kan vitamin shaklee yang ada semua vitamin dari peringkat umur boleh cari alet, pos everyday dan cod area kuala lumpur

HARGA ASAL 1 BOTOL RM 130


BULAN MERDEKA PROMO YANG SANGAT MURAH 

BELI 1 DAPAT 40%

BELI 2 DAPAT 50% 

BELI 3 DAPAT 60%


JIMAT KAN SANGAT BERBALOI BERBANDING HARGA ASAL

Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229

TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


#pengedarshakleekualalumpur 

#shakleemalaysia 

#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#vitaminshaklee

#codeverydayvitaminshaklee

#ingataletingatshaklee


COD ALL EREA KUALA LUMPUR

GOMBAK , SELAYANG , SENTUL , KEPONG . DAMANSARA DAMAI, AMPANG , SETIAWANGSA ,SETAPAK ,KLCC ,PAVILION ,PUBLIKA ,KERAMAT

POS SETIAP HARI BEKERJA

Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu