Pengedar Shaklee Maxim Sentul KL

Hi Assalammualaikum Salam Sejahtera


PENGEDAR SHAKLEE MAXIM SENTUL





Salam ceria semua , saya alet ismail pengedar shaklee yang sah ID- 1314229 di kawasan kuala lumpur, berdekatan dengan

- batu caves
- taman samudera
- gaint batu caves
- jalan ipoh kuala lumpur
- jalan kuching kl
- sentul raya
- selayang / pasar borong selayang
- gombak 
- segambut
- setapak
- danau KL
- TTDI
- solaris 
- publika
- hartamas KL 
- desa park city kepong
- jinjang kepong
- ampang 
- setiawangsa
- keramat

PENGEDAR SHAKLEE KL


Ramai customer alet yang yang suka makan vitamin shaklee dengan cara kalau nak order tu mesti nak terus dapat barang, yes betul bisnes shaklee ini tidak perlu kan modal. Tapi pernah dengar tak perpatah ini (ada nya gula ada la semut nya) kan


So selalunya customer nak stock barang shaklee dengan alet tu alhamdulillah dah ready stock di rumah , boleh di katakan setiap hari pergi shaklee beli stock vitamin shaklee untuk customer alet memudahkan customer alet untuk dapat makan vitamin dengan cepat, cara delivery tu alet juga boleh cod kan atau pun nak jimat , customer datang pickup dekat rumah alet saja tanpa bayar cod, mudah bukan.




Produk yang ready stock yang selalu nya customer akan cari salah satu Vitamin C shaklee / Esp soy protein / Omega guard shaklee / Ostenutrik / B-complex / zinc plus produk yang mampu milik bawah RM 100 yang jimat berbulan-bulan.


Sekarang ini sangat mudah click link atau google dah boleh dapat tahu pengedar shaklee di mana saja berdekatan rumah anda.

PROMO JUN 2023


Bulan ini juga ada promo best dan jimat berbaloi. Ibu kepada produk shaklee iaitu vivix dan res-v. Ini lah peluang yang terbaik yang belum try dan yang nak try ini la peluang nya

Apa kebaikan vivix ini ? 

Vivix ini bagus untuk repair sel kulit kita yang rosak contoh kalau untuk kesihatan kulit bila kita ada masalah kulit bermasalah ia bagi untuk kulit kita sihat dan hilang parut juga hilang jeragat.

PROMO JUN 2023


Vivix dan res-v ini cara makan nya berbeza sebab vivix ini sejenis cecair dan res-v sejenis pil, tapi vivix ini sudah best effect nya tapi res-v 30% lebih super baik dari vivix.

SEBELUM VIVIX SHAKLEE


SELEPAS VIVIX SHAKLEE


Untuk kepuasan bila ambil kedua ini alet lebih suka vivix sebab sangat sedap 2-3x alet ambil setiap sudu makan yang bagus untuk tenaga dan keradangan.


Selain promo di atas ada lagi promo jimat berbulan-bulan.

SET KURUS SHAKLEE


Lecithin shaklee juga dikenali sebagai PENGEMULSI SEMULAJADI kerana ia mempunyai kesan ' melekat pada lemak' A.K.A lecithin menyebab kan lemak itu 'terapung' dalam darah dan mencegah lemak dari melekat pada dinding membran.


VITAMIN BAIK UNTUK LELAKI ATAU SUAMI

Salah satu vitamin shaklee yang baik untuk lelaki atau en suami yang yang memberikan tenaga / melancar peredaran darah / vitamin E shaklee baik untuk KESUBURAN LELAKI  membantu pembentukan sperma yang sihat dan sempurna.


PROMO JUN 2023

Apa itu DTX shaklee ? salah satu vitamin untuk hati , menghasilkan protein yang membantu dalam regenarasi sel hati , mengekalkan pengaliran hempedu yang normal, membantu membekalkan kompoun yang dinyahtoksin oleh hati. mengalakan fungsi hati yang sihat.

- SESUAIN UNTUK SIAPA YANG PEROKOK 

- MEREKA YANG SUKA MAKAN MAKANAN SEGERA

- MEREKA YANG SELALU TERDEDAH DENGAN TOKSIN

- MEREKA YANG INGIN DETOX SINGKIR KAN TOKSIN DALAM BADAN 

SET SAKIT LUTUT SHAKLEE


Kombo set promo yang lagi best bulan jun 2023 yang di atas ini sangat baik untuk ibu bapa kita yang berumur, yang selalu nya ada masalah sakit saraf dan otot.


Jom dapatkan promo best bulan ini dan yang nak tahu info lebih lanjut boleh tekan link di bawah dan kalau nak alet share tips alet sedia membantu.


Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


#pengedarshakleekl

#shakleemalaysia

#shaklee

#shakleegombak

#shakleesentul

#shakleekampungbatumuda

#shakleemurah


love , alet ismail ( pengedar shaklee KL)

More info whatsapp alet

ID SHAKLEE : 1314229


love so much vivix shaklee
tips awet muda 



TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.






























Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu