PROMO SHAKLEE BULAN MEI 2023 LUAR BIASA

 Hi Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.

PROMO AKHIR BULAN MEI 2023
TINGGAL 4 HARI SAJA LAGI


Bulan mei 2023 ini bulan yang sangat beruntung pada semua pengguna vitamin shaklee. Tidak selalu shaklee buat kejutan seperti yang alet nak share ini.Promo Shaklee Bulan Mei 2023 Yang Luar Biasa.


ESP SOY PROTEIN SHAKLEE

Vitamin shaklee yang popular dan yang bertahan lama salah satu nya ESP SOY PROTEIN yang sudah mencecah 59 tahun kebaikan nya. seperti gambar di atas.


ESP soy protein untuk apa? soy protein ini kalau kita semua tahu bijirin yang dapat boleh memutihkan kulit seperti kacang soya dan ramai pengguna minum air kacang soya ini untuk memutihkan kulit tapi masih yang tidak tahu, kacang soya yang di jual di pasaran tidak baik pada ibu mengandung dan untuk si baby. bahan yang ada bahan pengawet / perwarna dan gula juga ada effect pada baby jika si ibu mengandung meminum air kacang soya di dalam kotak.effect yang akan menjejaskan kulit baby dan baby boleh terkena masalah kulit eczema.


Soy protein shaklee yang di hasil kan dari kacang soya tidak di ubah suai secara genetic ( NON -GMO) protein soya shaklee yang di hasilkan di bawah program pemeliharaan identiti ( IPP).yang bermaksud semua kacang soya di pantau dan di kawal dengan ketat dari penanaman sehingga pemprosesan.



KULIT ECZEMA UTNUK PROTEIN  ESP

Bantu untuk merawat kulit yang rosak,membina sel kulit baru, memastikan kulit sentiasa lembab,juga mengelakkan jangkitan pada luka eczema, akan juga dapat mengurangkan masalah kulit gatal dan pedih (luka).



KENAPA PERLU MEMILIH ESP SOY PROTEIN?


Sangat berkualiti tinggi, lengkap dengan 9 asid amino juga lebih sihat dari sumber protein haiwan. di hasilkan di bawah IPP mengekalkan isoflavone dan fitokimia, mengekalkan asid amino dan juga enzim dari penanaman sehingga pengilangan.


SIAPA PERLUKAN ESP SOY PROTEIN SHAKLEE 


-REMAJA (kesihatan hormon tanpa jerawat)

-IBU BAPA (memberi tenaga/untuk kesihatan sel sihat)

-PESAKIT GASTRIK(sembuh luka di dinding usus)

-MASALAH RAMBUT GUGUR(kuatkan sel akar rambut)

-ORANG YANG BARU BUAT PEMBEDAHAN( repair luka )

-PESAKIT KENCING MANIS(menstabilkan gula dalam darah)

-IBU MENGANDUNG(tenaga /kulit cantik/beri nutrisi untuk baby)

-DIET SEIMBANB (kenyang lebih lama dan memberi tenaga

-PESAKIT KOLESTROL (bacaan turun dengan cepat)


KENYANG LEBIH LAMA 1 SCOOP BERSAMAAN 4 KALI GANDA TELUR YANG KITA MAKAN, 12 KALI GANDA SUSU, 2 KALI GANDA DAGING YANG KITA AMBIL SETIPA PAGI SEBELUM BUAT KERJA SEHARIAN.




Semestinya esp soy protein untuk kulit cantik. wanita zaman sekarang ini sangat penting kan kulit bersih dan sihat, pengambilan hanya 1 scoop esp dapat membantu repair sel rosak , membina kulit baru dan kulit nampak lebih putih hasil dari kekacang soya dan sel sihat juga membantu sel kulit kita nampak lebih awet muda.salah satu rountine alet setiap hari untuk menjaga kulit lebih sihat bebas dari jeragat dan makeup tebal.




Walau pun sebelum ini ada juga masalah kulit berjerawat dari sekolah menengah dan ada parut yang membuat kan alet kurang kenyakinan bila berhadapan kulit masalah.syukur alhamdulillah ada je ESP SOY PROTEIN dapat membantu kulit alet dari masalah sekian.



PUNCA MASALAH JERAGAT


Bila umur sudah mencecah 30han ini wajib jaga kulit pakai skin care yang lengkap dan esp soy protein juga dapat membantu kulit jeragat.pada usia 30 han, ini kebanyakkan perempuan akan ada masalah jeragat bukan lagi jerawat, jeragat salah satu masalah kulit yang susah kita nak jaga dan nak repair balik dengan mengunakan teknologi spa yang lebih mahal.mengunakan modal yang mahal.


tips minum esp pada waktu nya


Tips mudah alet share gambar di atas untuk membantu memberikan tenaga setiap waktu kita seharian bekerja dan sebelum tidur. salah satu pengambilan protein sebelum tidur dapat memberi ketenangan dan sewaktu tidur sel kita sedang repair dalam keadaan baik dan waktu pagi kita akan rasa kulit lebih sihat dan badan bertenaga.


masa untuk alet share PROMO BULAN MEI 2023





Harga asal Esp Soy Protein RM 173.75  dan Vitamin C Shaklee RM 115. shaklee produk yang lebih seratus tahun di pasaran yang membuat harga murah / jimat dan berbaloi.Untuk bantu pengguna atau yang pertama kali yang ingin mencuba vitamin shaklee, ini la masa nya dan peluang shaklee sediakan untuk customer di luar sana.


JUGA YANG MAHUKAN SET YANG JIMAT DAN BERBALOI PADA BULAN INI YANG BARU SAJA  MASUK PROMO LAST MINIT SHAKLEE SEDIAKAN




Anda boleh pilih antara SET RAHMAH @ SET JIMAT BERBALOI gambar promo di atas. tidak rugi untuk grab promo shaklee bulan mei 2023 luar biasa ini. boleh juga untuk simpan  dekat rumah untuk kesihatan family dan diri sendiri.


PROMO SAMPAI HUJUNG BULAN INI SAJA YANG TINGGAL 4 HARI SAJA LAGI




LEPAS INI HARGA BACK TO NORMAL 


ALET AGENT SHAKLEE YANG SAH
DI KUALA LUMPUR
0183739492







Sekian .terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca. 


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.




Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya

Merdeka Promo 2023

Tips Travel ; Dalam Cuaca Tidak Menentu