Hari Raya Dengan Shaklee

 Hari Raya Dengan Shaklee


Assalammualaikum Hii Selamat Hari Raya Semua



Raya setahun sekali, alhamdulilah tahun ini 2023 sangat berbeza dari tahun tahun sebelum ini. Sebelum ini beraya dengan family cuma kali ini dan tahun ini dapat beraya bersama en suami syukur alhamdulilah, rezeki Allah kurnia kan pada hari raya dengan shaklee tahun ini dapat beraya bersama pasangan.yeyy hehehe


Tahun ini tema color hitam, color kesukaan en suami,so kali ini kita ikut kan je tema color apa pasangan kita mahukan. tahun depan color kesukaan kita pulak :)  


Beraya tahun ini bersederhana, tak macam tahun sebelum ini, dulu ayah alet sihat ,sekarang ayah alet kurang sihat so raya tu sentiasa beringat sebab ayah masih terlantang di atas katil. ayah alet mengidapi sakit kencing manis,last tahun  2022. Ayah dapat beraya dan balik kampung kedah bersama alet. tapi tahun ini beraya di KL saja sambil beraya dengan family mertua boleh tengok tengok kan ayah. ala maklum la rumah en suami belakang lorong rumah ayah alet saja. alhamdulilah ni juga satu rezeki allah kurniakan pada alet.


Bila dah raya ini mesti makan banyak , minum pun banyak, lagi lagi sekarang ini ,musim panas. cepat je haus. tak silap alet raya ke 4 ada berita tentang budak demam dan terus meninggal di sebab kan organ dalaman hangus punca dari kepanasaan yang sangat panas di negara kita sekarang ini.


SET TENAGA DAN SET HAUS SHAKLEE
PERFORMANCE DRINK LEMON



Salah satu air yang bantu tingkat kan imun system badan apabila badan kita hilang air yang sangat banyak . Air performance drink lemon ini dapat mencegah dehydration , mengekal kan tenaga tanpa rasa haus. Juga mengandungi potassium ,sodium , phosphorus megnesium dan chloride untuk mengimbangi metabolisme air dalam tubuh.



PIC RAYA BERSAMA ANAK BUAH



syukur alhamdulillah alet dah makan produk shaklee dengan ayah dan family lebih 10 tahun ,so memang wajib bawa ke mana mana, lagi lagi sekarang musim raya ini, vitamin sangat membantu alet tidak rasa terlalu kenyang atau mengah bila beraya ke rumah rumah saudara mara.



PIC RAYA BERSAMA SAUDARA MARA


Hari raya dengan shaklee sangat la best nak tahu kenapa, alet dah get ready sebelum nak beraya alet mesti ambil set bakar lemak seperti lecithin dan omega guard shaklee set yang sempurna untuk perut alet tampa rasa terlebih kenyang and lemau bila gula dan lemak terlalu banyak dalam badan.


set bakar lemak dan set kurus


Seperti set di atas ini yang ada 3 barang , HERBLAX membentu untuk detox usus , kempis kan perut, melegakan sembelit dan membantu buang angin dalam badan. ALFALFA COMPLEX , membantu detox darah , membuang air yang berlebihan di dalam badan. fungsi LECITHIN bantu memecah lemak kepada molekul halus untuk kurang kan lemak terkumpul dalam badan.



PROMO SET BERBALOI RM99SAJA


Tidak lupa pada promo best pada bulan ini khas untuk hari raya dengan shaklee (SET RAHMAH) yang sangat jimat dan berbaloi. set rahmah ini khas untuk siapa yang nak jaga saluran darah dengan baik, khas untuk siapa yang nak turun kan paras kolestrol yang sangat tinggi dan siapa yang ada masalah kulit berjerawat atau kulit kusam.

 

TIPS  ELAK JATUH SAKIT MUSIM PANAS


1- Gandakan pengambilan air kosong

2- Elak minuman berkafein dan air panas

3- Pakai pakaian yang longgar dan berwarna cerah

4- Mandi dengan kerap

5- Pilih persekitaran yang sejuk 

6- Hadkan diri dari aktiviti luar

7- Pakai alat pelindung matahari seperti topi , payung , spek mata dan amalkan pemakaian sunblock

8- Pastikan ada aliran udara yang baik jika duduk di tempat tertutup contoh nya kereta



PERFORMANCE DRINK LEMON


Dekat gambar di atas pun dah membuat kan rasa lazat walau pun belum minum so hari raya dengan shaklee memang tidak bermakna alet tanpa performance drink lemon sangat sedap dan membantu alet bertenaga tanpa haus.


Sekian, terima kasih sudi membaca semoga bermanfaat buat semua pembaca


alet ismail pengedar shaklee yang sah kl
0183739492


TIKTOK : aletismail

INSTAGRAM : ALETISMAIL

FACEBOOK : aletismail

YOUTUBE : aletismail


Penafian  : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsikan di laman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit , pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.








Comments

Popular posts from this blog

Open House

Testimoni Shaklee Saya

Cash Rebate - Dapat Makan Vitamin Percuma